Fontos Szabályok

Ha megismerted az alapinformációkat még pár dolog, amit jó, ha betartasz.

A PC kliens program letöltése telepítése után

  1. Első utad a AudioTeszt szobába vezessen, itt állítsd be a hangkártyádat minden tekintetben!
  2. A kivezérlés jelzőn a mikrofonod 3-4 zöld kockánál többet ne jelezzen, mert túl hangos leszel!
  3. Ha ez megvan, keresd meg kedvencek menüben a Magyar eqso szervert. Ez az első a sorban, ha a magyar nyelvű programot szedted le és telepítetted. Ha ez nem működik akkor a ezekkel az adatokkal beléphetsz: Szerver: eqso.molag.hu Port:10024 Szoba: Hungary
  4. Bekeletkezés előtt még töltsd ki a Hívójel: Ide írd a becenevet vagy rádiós hívódat,vagy kapu állomásod nevét, Megjegyzés: Ide írd a települést ahonnan vagy esetleg fontos infót pl. milyen pmr vagy cb Frekvencián vagy elérhető; csak legális információt írj ki.
  5. Sikeres bejelentkezés estén látod a fent lévő felhasználókat és kapu állomásokat. A –L-el jelzettek a rádiós linkek kapuállomások
  6. Ha bejelentkeztél, lehetőleg köszönj és röviden mondd el ki vagy és honnan. Bármi kérdés van eqsoval kapcsolatban nyugodtan kérdezz biztos lesz, aki segít.
  7. Ne vonj le elsőre következtetéseket a rendszerről, ha nem válaszol vissza senki, mivel vannak időszakok mikor nincs senki rádió vagy pc közelben. Nagyobb forgalom általában esténként és hétvégén van
  8. A legfontosabb minden adás váltásnál tarts 3-4 másodperc szünetet, hogy a kapuról is jöhessen reakció!!!

Kitiltás vagy némítás jár jó néhány dologért!!!! A kitiltás nem öncélú lehet, csak rendszer védelmében történik, ezt kérlek, vedd figyelembe! Ha nem tudsz feljelentkezni, akkor keress egy operátort, esetleg írj a fórumra és kiderítjük mi a gond.

  1. Komolytalan név
  2. Nincs comment sor, esetleg nem korrekt információ
  3. Beragadt VOX
  4. Folyamatos zavaró adás
  5. Rendszerbe nem illő beszédtéma
  6. Nem normális magatartás
  7. Szándékos zavarás
  8. Beragadt kapu vagy kliens

Sokaknak sértőnek tűnk néhány rendreutasítás vagy némítás, kitiltás a rendszeren. Minden estben szóban próbálunk megoldást találni ha gond akad, főleg ha van hozzá értő vagy operátor jogú felhasználó a rendszeren. Ne vedd sértésnek, ha valaki kicsit erőteljes hangnemben szól hozzád, vagy rendre utasít! Néha csak a hangos szó segít egy pár rendetlen felhasználónak.

Ezen nem kell megsértődni, még a öreg rókák is rászólnak egymásra ha nem tarják be pl. 3mp szünetet. Ez egy elsősorban rádiós rendszer tehát kis pmr446-os rádiók üzemelnek, van hogy 24 órában tehát nem ipari sokat kibíró rádiók ezért óvjuk őket esetleges szándékos vagy figyelmetlenségből adódó hosszú adásoktól.